English
البريد الالكترونى
بحث
شركة مصر للمقاصة والايداع والقيد المركزي
English
البريد الالكترونى
الصفحة الرئيسية
نظرة عامة
نبذة عن مصر للمقاصة
القيم
ميثاق السلوك المهني
أفلام وثائقية
الإنجازات و الجوائز
الوظائف...
عرض الوظائف
التدريب الصيفي
الاستدامة و المسئولية المجتمعية
الحوكمة
هيكل المساهمين
أعضاء مجلس الإدارة
التنوع النوعي
اللجان المنبثقة عن مجلس الإدارة ...
لجنة المراجعة
لجنة المخاطر
لجنة الترشيحات
لجنة الحوكمة
لجنة الاستثمار
الأنشطة والخدمات
الإيداع المركزي
المقاصة و التسوية
صندوق ضمان التسويات
العمليات المقررة
القيد المركزي
التدريب
الرهن
بنك الإيداع
نظم الدفع الالكترونية...
نظم الدفع الالكترونية
فوري
السويفت
غرفة المقاصة الالكترونية
خدمة الصرف الآلي ATM
خدمات الإستعلام الآلي
مقابل خدمات مصر للمقاصة
الأعضاء و المشتركون
شركات السمسرة في الأوراق المالية
أمناء الحفظ
الشركات المصدرة
قائمة بأسماء شركات البيع و الشراء في نفس اليوم
نماذج
قوانين و لوائح
قانون الإيداع و القيد المركزي
اللائحة التنفيذية لقانون الإيداع و القيد المركزي
قواعد صندوق ضمان التسويات
قوانين أخري منظمة للعمل
روابط مهمة
التعاون الدولي
الأميدا
الأنا
سويفت S.W.I.F.T
مؤتمرات
الإتفاقيات الموقعة مع البلاد المختلفة
البيانات والتقارير
التقارير السنوية
المشاركة في الإستبيانات العالمية...
استبيان تجاه الجرائم المالية
التوقيع الالكترونى
التوقيع الالكترونى
المنتجات والخدمات
ملفات
دعم العملاء
أسئلة وإجابتها
الاتصال بنا
مواقع ذات صله
شركة مصر للمقاصة والايداع والقيد المركزي
الاخبار
HIRING OFFICE MANGER
MCDR has the pleasure to announce .vacant position as “Office Manager “ For the Managing Director , we are currently seeking a highly self-motivated individual looking for a career opportunity . Office Manager Experience Requirements • Experience: 10 years (Required) • Must have prior management experience • Be goal oriented with the desire to succeed • Job Type: Full-time • • Taking ownership of all office operations and procedures, correspondence • Maintains office efficiencies from scheduling deliveries to changing the office layout • Proficient in using office management and scheduling software • Excellent communication skills • Prior office administrator experience • Inventory management and control • Excellent delegator Office Manager Skills and qualifications Office Managers usually need the following skills and qualifications: • Proficiency in Microsoft Office Suit • Highly organized with a keen eye for details • Possessing strong analytic and problem solving skills • Strong written and verbal communication skills to produce reports, assign tasks, accept instructions among other tasks • Must be flexible with hours • Organization and the ability to multitask to complete a wide variety of tasks • Strong interpersonal skills to interact positively with all employees • Attention to detail to ensure tasks are completed thoroughly and correctlyv To apply, send it to this E-mail : hr-recruitment@mcsd.com.eg To apply, send it to this E-mail :
hr-recruitment@mcsd.com.eg
We are accepting applications till 25 of NOVEMBER 2021.